Aquaman قبل از آن که داستانی برای روایت کردن داشته باشد، جهانی برای نشان دادن به مخاطبش مییابد
یکی از بهترین ویژگیهای «آکوامن» که سطحی بودن و تعادل نداشتن سرعت روایت داستانش را از مقابل چشمانتان آنطرفتر میبرد و به بیننده شانس لذت بردن از تصاویری را که برای دیدنشان وقت گذاشته است میدهد، تنوع بسیار بالای فیلم از نظر بصری، از اولین تا آخرین دقیقه است. لوکیشنها، لباسها، وضعیت آبوهوایی، اشکال خاص دشمنان و موجودات فانتزی، سلاحها، انفجارها، گریم بازیگران و هر چیز دیگری که میتوانید فکرش را بکنید، در طول فیلم تغییر مییابند. طوری که یکی از این تغییرات واضح، حضور شخصیت اصلی در ابتدای فیلم درون یک زیردریایی و در اواسط قصه، داخل یک هواپیما است. آن هم هواپیمایی که بالای بیابان پرواز میکند تا سطح این تفاوت را به حداکثر ممکن برساند. جیمز وان اینگونه باعث میشود که مخاطب فیلمش را پس نزند و به سختی موقع دیدن آن، تصویرسازیهایش را دوست نداشته باشد.
جدیدترین اخبار تخصصی سینما و تلویزیون فیلم منبع
درباره این سایت